Professionelle faciliteter til afholdelse af hybridmøder
Det digitale møde åbner op for en verden af muligheder og har revolutioneret måden, vi kommunikerer og samarbejder på siden 2020, hvor vi blev ramt af COVID nedlukningen.
I en stadig mere teknologidrevet æra har det digitale møde vist sig som en effektiv og bekvemmelig platform, der bringer mennesker sammen på tværs af geografiske afstande.
En af de primære fordele ved det digitale møde er dets fleksibilitet. Uanset om det er i form af videoopkald, virtuelle konferencer eller webinarer, giver den digitale mødeteknologi mulighed for at deltage i møder fra enhver placering med internetadgang.
D15 sikrer en professionel afholdelse af hybridmøder
Til at afholde et hybridmøde tilbyder vi de rette tekniske løsninger, som sikrer en smidig og professionel afholdelse i D15s møde- og konferencecenter.
God Internetforbindelse
Når D15 afholder hybridmøder, foregår det som udgangspunkt live, derfor sikrer D15, at der er en dedikeret internetforbindelse ud af huset. En dedikeret internetforbindelse er en maksimal sikring mod nedbrud og afbrydelser, når mange deltagere ønsker at deltage online på jeres møder og konferencer. Det er vigtigt for D15, at I oplever en smidig transmission af lyd og video i et professionelt miljø.
Lydudstyr
D15 har et professionelt studiesetup i flere størrelser og variationer. Vores lydudstyr så som mixere og mikrofoner har en høj professionel studiekvalitet. Lyd er et vigtigt sanseværktøj i forbindelse med afholdelse af hybridmøder. Derfor går vi ikke på kompromis med vores lydproduktion.
Kamera
D15 studiesetup kommer med et professionelt kamerasetup af flere kameraer, hvormed vi kan lave transmissioner, hvor vi klipper mellem flere kameraer. Derved fremstår jeres virtuelle møder langt mere professionelt og jeres deltagere af webinaret får en langt bedre oplevelse.
Belysning
For at skabe en god oplevelse for deltagerne laver vi vores billeder med en professionelt lyssætning i studiet. Det giver et professionelt udtryk med en bedre belysning og skaber bedre billeder. Dermed får deltagerne en større visuel oplevelse og bliver fastholdt.
Interaktive funktioner
D15s virtuelle platform understøtter interaktive funktioner som indholdsdeling, live chat, spørgsmål og svar-sessioner eller afstemninger. Det er alle sammen elementer, der øger engagementet blandt deltagerne.
Registreringssystem
D15 tilbyder et registreringssystem, så du kan indsamle oplysninger fra deltagerne og sende påmindelser før begivenheden og benytte aktivt efter afholdelsen af jeres hybridmøde.
Teknisk Support
D15 har et professionelt team af dygtig teknisk support, når I afholder jeres webinar. D15 sikrer en professionel håndtering af de eventuelle tekniske udfordringer, der kan opstå under livetransmissionen af jeres hybridmøde.
Webinarplatform
I vælger selv hvilken webinarplatform, I ønsker at afholde jeres webinar. Vi er leverandør indenfor følgende platforme: Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, eller GoToWebinar. Disse platforme giver dig mulighed for at oprette, administrere og præsentere webinars.
Vi håber, at vi må arrangere jeres næste hybridmøde eller konference hos os i D15. Kontakt os på Tel. +45 35310060 eller på mail info@d15.dk